Alles, nur keinen preci!

Ich wundere mich immer wieder über die kulinarischen Gelüste hier im Forum.

Ich kenne das nur so, dass zuhause jeden Tag alles mögliche gekocht und gebacken wird, überall was rumsteht, natürlich auch einiges in den Müll wandert, weil kein Mensch das alles essen kann. Wenn ich mir mal was Schönes gönnen will, dann fliehe ich von dem Getrinke und Gegesse. ;-)

Hier wird in erste Linie geträumt und in Erinnerungen geschwelgt. Wer ißt denn, wie in meinem Fall, täglich Saumagen. Das kommt höchstens 2 mal im Jahr vor. Wird den Kollege auch so gehen. Mich würde interessieren was der Fred-Steller dazu sagt, dass seine Initiative so aus dem Ruder läuft.
Anyway, finde es trotzdem äußerst unterhaltsam.

Ihr Labbe müsst all ma en rischdische Handkäs mit Stöffe dazu versuche, danaach könnemer redde...
2176.jpg
die sog. "Insellösung" :D

Wenn ihr mir mit der regionalen Küche kommt, dann will isch unsern gut pälzer Saumaache! odder Grumbeersupp un Quetschekuche odder Hoorische oder....
Lewwerknepp mit Sauerkraut net vegesse, gell?
Orre de Nochdisch: Griesknepp mit Beereschnitz....aach ihr Leit, ich hann Hunger!! ;-)

Des Zeuch gäit net an misch...un des als gebürtische Frankfodder...isch drück mer derweil liewer e schee Ribbsche noi un haal misch am Äppler fest... :bier:

Aber schee aus em Bembel ins Geribbte un dann in de Kopp hineu, awwer koan Possmann liwer en Alte Hochstädter.

Odder Zwiwwelkuche un än Schobbe neie Woi aus'm Dubbeglas, wie hab isch dess vergesse känne!
Rischdisch! Zwiwwelkuche und neier Woi....Aach...Glei laaf isch Amok!
Vor allem e gscheites Dubbeglas! Geh mol in Hesse uff n Woifescht unn hol der n Woi. Des sinn so dabbische Schnapsglässjer, was die der in die Hand driggn... In de Palz werd mer fer de Versuch, so ä Glas in die Hand zu nemme schunn erschoss!

Sah mol? Nur weil Ihr neidisch uff unser Krummbeere sin, brauchsche net uffsemugge! Lerne liewer emol, dass mer en anstännische Woi ausm anstännische Glas trinkt. Des kriehn ihr jo a mitm Äppler hie.

Zurück
Oben Unten