Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: This feature may not be available in some browsers.
DafürAch was Feines!
Ich glaube das läuft hier auf ein Treffen mit Verkostung der regionalen Spezialtäten aus der Heimat der Teilnehmer hinaus.
die sog. "Insellösung"Ihr Labbe müsst all ma en rischdische Handkäs mit Stöffe dazu versuche, danaach könnemer redde...
Ihr Labbe müsst all ma en rischdische Handkäs mit Stöffe dazu versuche, danaach könnemer redde...
Lewwerknepp mit Sauerkraut net vegesse, gell?Wenn ihr mir mit der regionalen Küche kommt, dann will isch unsern gut pälzer Saumaache! odder Grumbeersupp un Quetschekuche odder Hoorische oder....
Des Zeuch gäit net an misch...un des als gebürtische Frankfodder...isch drück mer derweil liewer e schee Ribbsche noi un haal misch am Äppler fest...
oder grie soß... hach, bald isses wieder so weit...
Ihr Labbe müsst all ma en rischdische Handkäs mit Stöffe dazu versuche, danaach könnemer redde...
Odder Zwiwwelkuche un än Schobbe neie Woi aus'm Dubbeglas, wie hab isch dess vergesse känne!Lewwerknepp mit Sauerkraut net vegesse, gell?
Orre de Nochdisch: Griesknepp mit Beereschnitz....aach ihr Leit, ich hann Hunger!!
Wenn Du mir dann zeigst wie Du den Bembel ins Gerippte bekommst.... Du Dollbohrer...Des heßt awwer rischdisch en rischdische Handkäs mit Musik un en Bembel Stöffche aus em Geribbte.
Rischdisch! Zwiwwelkuche und neier Woi....Aach...Glei laaf isch Amok!Odder Zwiwwelkuche un än Schobbe neie Woi aus'm Dubbeglas, wie hab isch dess vergesse känne!