witz des tages

p91c254s39a1_d1i120477p0z2r1c1f2.jpg
 
Hessische Geschichtsstund

Im verrzehnde un fuffzehnde Joarhunnerd hat sich e Unart im südliche Frankfordder Raum verbreitet wie e Seuch. Ingewannerde Pälzer un anneres Gesocks ware der Meinung, Zitronelimonad un Ebbelwoi täte wunnerbar zusamme basse. Zum Glick rief so e unzüchtig Treibe ratzeputz die Äpplerinquisition uff de Plan, die dem ganze Spuk e End bereit hat. Ansonste täte mir heit all nur Süßgespritzde trinke!

Die pälzer Dreggwätz hawwe se jedefalls erstemo an de Baa... koppüwwer vom Eiserne Steg gehängt und hinnerher, wann se sich am Maawasser satt gesoffe hatte, uffem Römer verbrannt. Un wanner mich fraat, WAR DES IMMER NOCH VIEL ZU HARMLOS!!!

17796646_1875817749343144_2795973852837252926_n.jpg


:D
 
was bist denn du für ein frankfurter???
ertränken wurde an der alten mainbrücke vorgenommen und andere hinrichtungen auf dem rossmarkt.
vermutlich wurden die weinpanscher in ein fass gesperrt und auf höhe des brickegickels von der mainbrücke gestoßen.

und wenn man die fässer zwei wochen später in köln ausm rhein gefischt hat, haben die kölner sich gefreut, daß die suppe da drin besser geschmeckt hat als das örtliche bier...
 
Zuletzt bearbeitet:
Hessische Geschichtsstund

Im verrzehnde un fuffzehnde Joarhunnerd hat sich e Unart im südliche Frankfordder Raum verbreitet wie e Seuch. Ingewannerde Pälzer un anneres Gesocks ware der Meinung, Zitronelimonad un Ebbelwoi täte wunnerbar zusamme basse. Zum Glick rief so e unzüchtig Treibe ratzeputz die Äpplerinquisition uff de Plan, die dem ganze Spuk e End bereit hat. Ansonste täte mir heit all nur Süßgespritzde trinke!

Die pälzer Dreggwätz hawwe se jedefalls erstemo an de Baa... koppüwwer vom Eiserne Steg gehängt und hinnerher, wann se sich am Maawasser satt gesoffe hatte, uffem Römer verbrannt. Un wanner mich fraat, WAR DES IMMER NOCH VIEL ZU HARMLOS!!!

Anhang anzeigen 134408

:D
Uffbasse, Babbsagg! De Pälzer trinkt eiern hinnerm Kihlschrank vegessene Appelsaft iwwerhaupt net. Mer trinke Woischorle. Unn des mo ganz sischer net mit Limo.
Do hat och ääner so e lumbisch Geschichtche falsch uffgeschribb.

Des mit de Kölner, was de Alice gsaathat, des glaab isch schunn eher. Weil ALLES besser schmeckt als die Pissbrieh vunn denne.

Awwer des misse Kurpälzer oder Schwoobe gewess soi mit dere Limo. En rischtische Pälzer hätt eich geholf, die Babbsägg vunn de Brigg e nunner se hänge unn glei noch es Feierzeich erfunne.
 
Und so sprach Jesus:
"In drei Tagen bin ich wieder da, und wenn ich wiederkomme, will ich keine Eier mehr sehen!
Mir egal wie ihr das anstellt,
Malt sie an, versteckt sie, ich will sie nicht mehr sehen.
Und ich habe mich immer gefragt: Woher kommt dieser seltsame Brauch? Danke für die Aufklärung [¦)]
 


Zurück
Oben Unten