Ich mag mi no a die Spruetzchannene erinnere,das isch no Qualitaet gsi und noed de Plasticksaich vo huetSprützchannebläch
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: This feature may not be available in some browsers.
Ich mag mi no a die Spruetzchannene erinnere,das isch no Qualitaet gsi und noed de Plasticksaich vo huetSprützchannebläch
ServusMoin miteinander ,
was ham die dir denn in de Kaffee ?Ich mag mi no a die Spruetzchannene erinnere,das isch no Qualitaet gsi und noed de Plasticksaich vo huet
was ham die dir denn in de Kaffee ?
aha....mit Verbrennung
Mir händ au einisch i der Schwyz gläbt.
EY! Bass uff, susch schigg ich dr Hoschi verbii, denn flüüge d'Baggezäh...
Vor allem wenn sie in Hessen zur Welt kamenDie Freiburger sind doch auch Alemannen. War das nicht so?
Un in de Palz.Vor allem wenn sie in Hessen zur Welt kamen
Was passiert dann eigentlich mit die Baggezäh? Darf man die behalten, oder hat der Hoschi nen Raum im Keller, wo er die sammelt? Oder spendet er die gar an Bedürftige?Der Hoschi ist da ganz entspannt und klobbd lieber einmal zu viel als zu wenig die Baggezäh raus.
do wern Schlagbretter draus gmachtWas passiert dann eigentlich mit die Baggezäh? Darf man die behalten, oder hat der Hoschi nen Raum im Keller, wo er die sammelt? Oder spendet er die gar an Bedürftige?
Ach?Ausserdem bin ich ja neutral
Richtig! "Cream Pearloid" kommt ja net von irgendwo her!do wern Schlagbretter draus gmacht
Aber net von die Zähnt, alt sau alt"Cream Pearloid" kommt ja net von irgendwo her!