aber wenn ich mal etwas Zeit finde kann ich noch was dazu schreiben
ja, mach mal
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: This feature may not be available in some browsers.
aber wenn ich mal etwas Zeit finde kann ich noch was dazu schreiben
...oder häsch'der es neus schätzli aaglachet und drum kei ziit für eus gha....?Madera Custom Bass
ueey riggi,
alles klar a de bar...?
lang ischs her... LAP guet g'lofe...? häsch grad no s'training bi de grüene durezoge...?
...oder häsch'der es neus schätzli aaglachet und drum kei ziit für eus gha....?
GROOVY HUGS
m.
vill besser...Zude grüene gahni nid -> bin en orange
In Windisch? Wär jo noheliggend Wenn jo mäld di mol, bi scho sit 2 1/2 Joor dört. Und chum am Dunnstig ans Fondueässe, isch immerhin au mi Geburi!Han Informatik afah studiere
isch immerhin au mi Geburi!
Uhi, hani wohl was verpasst! Alles gueti na nachträglichIn Windisch? Wär jo noheliggend Wenn jo mäld di mol, bi scho sit 2 1/2 Joor dört. Und chum am Dunnstig ans Fondueässe, isch immerhin au mi Geburi!
mega... den nehm ich dann mal gerne in die hand...kann ich dannzumal gerne meinen 1977 fender jassy-frettless...
doodle! treffen ist mal wieder überfällig...Wie machen wir das mit dem Terminfinden?
wäre die reise sicher wert! man könnte auch eine fahrgemeinschaft dorthin bildenich hätte allenfalls auch ein atelier in biel, wo man sich treffen könnte
hoi zäme,
mir geht der 27.5. leider nicht... weile dann in portugal und besuche meine eltern...
frühestensens am 3.6. wäre es für mich möglich... GROOVY HUGS m.