Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: This feature may not be available in some browsers.
Ei logisch. Hosch Du schunn e mol ää Ritter mit me Hoselatz gesieh? Dummbeidel! Du Sido fer arme!immerhin heb isch aahn Hoselatz du Ritter der traurigen Gestalt
aussehe wie Meter Paffay awwa Sprich klobbe wie Kollegah ....du HannebambelEi logisch. Hosch Du schunn e mol ää Ritter mit me Hoselatz gesieh? Dummbeidel! Du Sido fer arme!
hald die goschMorgen...
Eskalation am frühen Morgen?
Jaja, die Juugnd vo heid…. No ka Hoar am Sagg, abber im Buff drängln….hald die gosch
ich heb 3...is middlare brunstJaja, die Juugnd vo heid…. No ka Hoar am Sagg,
Naa, des mid dem Saidebacha Müsli san die Schwobasäggl… Midd denna hod a anschdändicher Frange nix zum tun...Was'n hier los,
kann mal einer übersetzen, gibt es wieder Seitenbacher Müsli?
geje Schwobe sin selbschd Pälzer die reinschde FilandroobeNaa, des mid dem Saidebacha Müsli san die Schwobasäggl… Midd denna hod a anschdändicher Frange nix zum tun...
nääää....les des imma uffm PottFilandroob… Hammer auf am Wödderbuch gschlofn, heid Nochd?
Aah, ii woas scho.. Wecherm weichn Babier, gell?nääää....les des imma uffm Pott
jo....wobei C war schunn ääh bissl cäääääähhhhhAah, ii woas scho.. Wecherm weichn Babier, gell?
Bsonders schlimm is ja immer der Spiichl…. Do is es Babier immer so oarschglatt… Do griegsd nix wech damit... A so a Glumb, so a verreggds...jo....wobei C war schunn ääh bissl cäääääähhhhh
Ich glaub ich komm mit dem Wienerischen besser klar...
...ein Wort und feddich.