BassDie
Soli Deo Gloria
Du Drecksack, altär. Warts ab bis isch heim komm, gell?Owacht, dann zeischt er uns, was es haast, n Zidahd ahnschtännisch zu verhunze!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: This feature may not be available in some browsers.
Du Drecksack, altär. Warts ab bis isch heim komm, gell?Owacht, dann zeischt er uns, was es haast, n Zidahd ahnschtännisch zu verhunze!
Du Drecksack, altär. Warts ab bis isch heim komm, gell?
WENN Du heim kommst...Du Drecksack, altär. Warts ab bis isch heim komm, gell?
Anscheinend ja net....WENN Du heim kommst...
awwa nur, wenns vorher oddentlich of de fress gewwe dudO kee. Wenn isch mal wieder in Darmst am Darmbach bin, sag ich euch Bescheid und wir treffe uns uff de Badeinsel am Alten Woog. Da könne dann so rischtisch die Fetze fliesche, ohne dass ne annerste arme Sau die Brocke um die Ohren fliesche. Scheißäää, was sag isch da grad? Nix haaße Luft und Luft im Sagg aach net. Abber eigendelisch hab isch ja Zivildienst gemacht, da is eigentelisch nix mit Fetze un so. Lass uns a hessisches Bier trinke gehen.
is doch scheissegal, wenn kaan annern da sin, gibds geschenseidisch of de kopp, sonsd nadührlisch zuerscht of die annern.bei mir odder bei dir du Hessekopp. Odder gegenseitisch? Bin schließlich aach so'n Hessekopp.
des wär abberr echd unfehr, gell. 3 basser gegend nur 3 eierschneidern!odder vielleicht drei pälzer Gitten gefällisch? Mir mache einfach en Großaufruf an Gitten, die ein auf ihre großkotzige überlaute Stimmgabel brauche - und dann druff auf des Grobzeuch. Gibs noch n paar anner Basser mit hessische Wurzele, die mit bei de Klopperei mitmache wolle?
ooooch, anner klipp offgstellt un die debbe immer im dobblbagg olaufe lasse. dann gibbed schwinger of schwinger.....okee, dann ebbe fufzisch Gitties, odder is das zu unübersichtlisch wegen dem ganze Geworschtel, was die veranstalte? Übberall Tretmiene un Kabelgedöns.
deshalb kriegste hier grad noch ne zustimmung, aus purer gehesslichkeit!mir Hesse, sin net immer ganz so nett, gell?
ei da mach hald noch aan offei klar, der sred hattema innerholb von 3 Stund mehr als 30 Zuschtimmunge ergebe. Des hätt isch mein Lebtach net gedenkt.